“Şuşanın tanınmış soyları” layihəsini davam etdiririk.
Ötən il - “Şuşa İli”ndə xalqımız üçün müstəsna mənəvi dəyərə malik bir şəhərin tanınmış soyları, onların tarixdəki rolu barədə dolğun məlumatların cəmiyyətə çatdırılması məqsədilə başladığımız “Şuşanın tanınmış soyları” layihəsini davam etdiririk.
Böyük maraq doğuran layihə çərçivəsində növbəti tədbirimiz Azərbaycanın görkəmli musiqiçisi, tarzən, bəstəkar, tarı təkmilləşdirən sənətkar kimi tarixə düşən Mirzə Sadıq Əsəd oğlu Sadıqcana həsr olunub.
Azərbaycan musiqisinin inkişaf tarixində əvəzedilməz rolu olan Sadıqcana həsr olunan tədbirimizdə onun həyatı və yaradıcılığı haqqında Azərbaycan Yazıçılar Birliyinin üzvü, Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetinin dosenti, sənətkarın kötücəsi Elxan Cəfərov və ictimai xadim, yazıçı, şair, filologiya üzrə fəlsəfə doktoru Gülhüseyn Kazımlı çıxış ediblər.
Qeyd olunub ki, 1846-cı ildə Şuşada dünyaya göz açan bu qüdrətli şəxsiyyət tarı təkmilləşdirərək ona cingənə və kök simləri əlavə edib, simlərin sayını 5-dən 11-ə çatdırıb. Sadıqcan ilk dəfə tarı sinədə çalmağa başlayıb. O, həmçinin tarın boyunlarına tutma sistemini tamamilə dəyişdirib, onların sayını 27-28-dən 22-yə endirib. “Segah” və “Mirzə Hüseyn Segahı” və “Mahur” muğamını təkmilləşdirib. Azərbaycan muğamında “Mahur-Hindi”, “Orta Mahur”, “Zabul Segah”, “Xaric Segah”, “Mirzə Hüseyn Segahı”, “Yetim Segah”, “Çoban Bayatı”nın yaranması Sadıqcanın yaradıcılığı ilə bağlıdır.
Məhz onun təkmilləşdirdiyi Azərbaycan tarı Qafqazda və Orta Asiyada geniş yayılaraq Azərbaycanın musiqi simvoluna çevrilib. Musiqiçilərin “tarın atası” adlandırdığı sənətkarın gətirdiyi yeniliklər tar ifaçılığı mədəniyyətini daha yüksək səviyyəyə qaldırıb.